Avantajul concurential. Manual de supravietuire si crestere a firmelor in conditiile economiei de piataCartea de fata se ocupa de modul in care o firma isi poate crea si sustine un avantaj concurential.Conceptele din aceasta carte au drept scop crearea unei punti de legatura intre formularea strategiei si implementarea ei, mai degraba decat sa trateze separat cele doua subiecte, cum a fost caracteristi pentru multe lucrari din domeniu.Avantajul concurential rezulta fundamental din valoarea pe care o firma poate s-o creeze pentru cumparatorii sai. El poate lua forma preturilor mai scazute decat cele practicate de concurenti pentru beneficii echivalente, sau a furnizarii unor beneficii unice care fac mai mult decat sa compenseze o crestere de pret.Aceasta carte apeleaza la un instrument - lantul valoric, pentru a despartii cumparatorii, furnizorii si firma in activitati separate, dar interdependente, din care rezulta valoarea.Contine: 512 pagini
Avantajul concurential. Manual de supravietuire si crestere a firmelor in conditiile economiei de piata
Cartea de fata se ocupa de modul in care o firma isi poate crea si sustine un avantaj concurential.
Conceptele din aceasta carte au drept scop crearea unei punti de legatura intre formularea strategiei si implementarea ei, mai degraba decat sa trateze separat cele doua subiecte, cum a fost caracteristi pentru multe lucrari din domeniu.
Avantajul concurential rezulta fundamental din valoarea pe care o firma poate s-o creeze pentru cumparatorii sai. El poate lua forma preturilor mai scazute decat cele practicate de concurenti pentru beneficii echivalente, sau a furnizarii unor beneficii unice care fac mai mult decat sa compenseze o crestere de pret.
Aceasta carte apeleaza la un instrument - lantul valoric, pentru a despartii cumparatorii, furnizorii si firma in activitati separate, dar interdependente, din care rezulta valoarea.
Contine: 512 pagini