CERCETAREA DE MARKETING reprezinta o lucrare de mare calibru, care îmbina cunostintele vaste de psihologie, marketing si statistica ale autorului cu experienta sa practica din cadrul unui prestigios institut de cercetare de piata. Autorul porneste de la probleme concrete de marketing si arata ce fel de cercetari sunt necesare, cum trebuie efectuate si cum trebuie analizate rezultatele pentru a lua decizii practice eficiente. Cartea îti ofera toate resursele de care ai nevoie ca sa proiectezi, sa realizezi si sa interpretezi o cercetare de marketing sau de opinie publica. Vei gasi utila dezbaterea problemelor de baza cu care se confrunta marketingul în ce priveste: psihologia consumatorului, segmentarea pietei, pozitionarea marcii, produsul, publicitatea, pretul si distributia. APELAND LA INFORMATIILE DIN ACEASTA LUCRARE, VEI PUTEA: . Sa întelegi psihologia consumatorului; . Sa cunosti metode din practica cercetarii actuale, prezentate în cele mai mici amanunte; . Sa afli cum poti sa p`trunzi în mintea consumatorului si sa gasesti solutii practice la probleme concrete de marketing; . Sa stii cum sa folosesti rezultatele cercetarii pentru a lua decizii de succes; . Sa comunici eficient cu cercetatorii si sa comanzi cercetarile de care ai nevoie, în calitate de manager sau practician de marketing. Cuprinzatoare si plina de observatii pertinente, cartea lui Petre Datculescu descrie metodele si tehnicile care au revolutionat disciplina cercetarii consumatorului si au intrat în practica de zi cu zi a marilor companii si institute de cercetare.
PETRE DATCULESCU este de profesie psiholog si doctor în psihologie al Universitatii din Bucuresti. De la încheierea studiilor, a lucrat neintrerupt în cercetarea sociala si psihologica aplicativa. In 1990, a creat institutul IRSOP, un institut privat, specializat in cercetarea de marketing si in sondarea opiniei publice. In prezent, Petre Datculescu este directorul IRSOP MARKET RESEARCH & CONSULTING Ltd. (www.irsop.ro)