Descriere |
|
Funky Business se află pe locul 16 într-un top al celor mai bune cărţi de business/leadership din toate timpurile, conform unui recent sondaj Bloomsbury.
Manifest al noii generaţii de lideri, şi nu numai, Funky Business este o lectură obligatorie pentru cei care vor sa înveţe limbajul şi reţetele noii economii. De fapt, în vremurile funky pe care le trăim, suntem cu toţii lideri, ne spun cei doi autori. Deţinem controlul celei mai importante resurse a momentului: propriile creiere, iar bătălia dintre ele este noul război rece. Ca să ne diferenţiem de ceilalţi, avem nevoie de strategii noi. Ca să nu ieşim din joc, trebuie să ieşim în evidenţă. Ce soluţii avem pentru a fi competitivi? „Să refuzăm competiţia” – iată răspunsul paradoxal pe care ni-l oferă Nordström si Ridderstrĺle. Ne pierdem în mulţime dacă acceptăm să alergăm la un loc cu ceilalţi.
Pentru a avea succes, trebuie să fim diferiţi, să fim funky. Să fii funky, înseamnă să iţi foloseşti din plin imaginaţia. Pentru a fenta capcana întinsă de piaţă, trebuie să facem apel la latura emoţională a fiinţei umane, nu la cea raţională. Astăzi, doar talentul face capitalul să danseze.
Funky Business a fost pâna acum tradusă in 34 de limbi. |
Despre autor |
|
Thinkers 50, clasamentul bianual global al celor mai importanţi gânditori din domeniul managementului, îi plasează pe Nordström şi Ridderstrĺle, autorii Funky Business, pe locul 9 în întreaga lume şi pe prima poziţie în Europa în anul 2005.
Dr. Kjell Nordström este profesor la Stockholm School of Economics, un adevarat guru al lumii business, care preferă ca într-o lume a costumelor gri ce nu deţin toate răspunsurile, să umble ras în cap şi îmbrăcat în negru, scriind şi vorbind în metafore pline de culoare. Are o experienţă de peste 20 de ani în lucrul cu companii multinaţionale unde a fost consultant, colaborând într-o vreme şi cu guvernul Tony Blair. Aria sa de expertiză acoperă zona de strategie corporativă, companii multinaţionale şi fenomenul de globalizare. Kjell Nordström ţine prelegeri în toată lumea şi este considerat un „rebel cu o cauză”. Conferinţele sale combină rigoarea academică cu logica şi gândirea „funky-free”.
Dr. Jonas Ridderstrĺle este unul dintre cei mai importanţi membri ai noii generaţii de guru de business din Europa. El înfruntă nebunia şi hiperbola ce marchează economia mondială, iar farmecul sau este global. Jonas s-a bucurat de o enormă atenţie din partea instituţiilor media din întreaga lume. În martie 2004 el a fost invitat de CNN în cadrul programului Global Office pentru un lung interviu care a dezbătut ideile prezentate în cărţile sale. Dr. Ridderstrĺle a fost de asemenea prezentat în revistele Fortune, Fast Company, Time Magazine, Financial Times, Stern, Paris Match şi multe alte publicaţii de pe tot globul. Studiile sale sunt axate pe modele organizaţionale şi stiluri de leadership noi şi au fost publicate în jurnale academice de marcă, precum Business Strategy Review, Organization Science şi CritcalEYE Magazine. Jonas a contribuit la best-seller-ul The Financial Times Handbook of Management and Business: The Ultimate Resource. |