Descriere |
|
Traducere de Monica Mitarca, Beatrice Osanu si Eduard Savescu. Un grup de prestigiosi cercetatori francezi din domeniul stiintelor comunicarii ofera o analiza a modului in care mass-media au insotit aparitia spatiului public si, in consecinta, la a carui recompunere au contribuit. Scopul cartii este acela de a stimula, prin abordari multiple, analiza noilor forme sub care apare spatiul public, in special intreprinderea, care tinde sa se generalizeze, in ceea ce priveste comunicarea, spre ansamblul societatii. O carte de interes pentru mai multe discipline: jurnalism, comunicare, realtii publice, istorie, stiinte politice, sociologie. Cuprins
"Opinie publica" si dezbatere publica (Patrick Champagne) • Stiintele sociale in spatiul public (Erik Neveu) • Spatiu public, spatiu privat: rolul medierii tehnice (Pierre Chambat) • Spatiul public la scoala societatii pedagogice (Pierre Mśglin) • Intreprinderea din perspectiva spatiului public (Bernard Floris) • Spatiul public si intreprinderile: gindirea sferei profesionale (Christian Le Moenne) • Spatiul public si discursul politic televizat (Jean Mouchon) |